dimecres, 29 d’octubre del 2008

Benvinguda

Hola, vull donar-vos la benvinguda a aquest bloc, el qual versarà sobre temes d'història, geografia i art. L'objectiu no és altre que fer divulgació sobre aquestes disciplines i, alhora, compartir notícies, idees i la passió per la història de la humanitat.
Espero us sembli amè i us sigui de profit.
Fins aviat!

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Espero poder-hi aportar alguna cosa. Ara mateix se m' acut que a Barcelona al Caixa Forum hi ha una retrospectiva de l' artista txec Alphonse Mucha. Crec que és molt interessant