Hola, vull donar-vos la benvinguda a aquest bloc, el qual versarà sobre temes d'història, geografia i art. L'objectiu no és altre que fer divulgació sobre aquestes disciplines i, alhora, compartir notícies, idees i la passió per la història de la humanitat.
Espero us sembli amè i us sigui de profit.
Fins aviat!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Espero poder-hi aportar alguna cosa. Ara mateix se m' acut que a Barcelona al Caixa Forum hi ha una retrospectiva de l' artista txec Alphonse Mucha. Crec que és molt interessant
Publica un comentari a l'entrada